Ulan baba yapma bana numara

Geçen gün babamla beraber yip man filmini izliyorduk. Bildiğiniz gibi yip man efsanevei kareteci Bruce Lee'nin ustasıdır. Yip man çıktı orataya 10 kişiyi birden patakladı ve dahada yetmez mişm gibi hepsine artislik yaptı. Bu sahneden etkilenen ben babam başladık zıplamaya. Allahhhhhh sen misin zıplayan hey hüyt. Babam benim üstüme ben babamın üstüne. Bir ara sağlam bir yumruk yedim ve kendimden geçer gibi oldum ama olsun babamda 10 kişi sayılır.
Mirza : haa haaa haaaa yorumldum yaw.
Baba : Evlat, kareteye yazılak, ne dersin.
Mirza : Allahhh, zaten spora gidiyorz ekstradanda karete.
Baba : Sevmediğimiz insanları döveriz.
Mirza : Bizim sevmediğimiz insna yok ki. Ya birisi bize artislik yaparsa o zaman döveriz.
Bu esnada babam bir döner tekme atmaya başladı ve kaslarının gevşememesinde mi damarlarından mı tutuldu kaldı.
Mirza : Baba, help you sana.
Baba : İyiyim, iyiyim problem yok.
Mirza : Kareteye gideceğiz değil mi?
Baba : İleride düşünürüz.
Mirza : Yalan olmuşsun baba.
Baba : Hadilan.
Mirza : Ben gidiyom.
Baba : Siktirlan.
Mirza : Kabahat sende değil senle film izleyende.
Baba : Babanın DVD'si dimi.
Mirzanın Kardeşi : Yürülan babamın evinden. Şerefsiz hep gelip yiyion içiyon. Bok kafa defollan.
Mirza : Tamam kardeş.
Adi insanlar, baba oğul bir olmuşsunuz bana yol gesteriyorlar. Lan ben parayı bulayım hepinize yapmam gerekeni bilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder