muhteşem bir gün, ben sen o şu bu

Ne kadar çapkın olduğumu bilirsiniz. Gerçi yeni bloguma geçeli şu an itibari ile 10 kişi tarafından takip ediliyorum ama olsun. Eskisi gibi. Biliyor musunuz ben yaklaşık 5-6 senedir blog tutuyorum ilk 3 sene bir tane bile izleyicim yoktu. Binlerce yazım vardı. Ben yazar ben okurdum. Sonra bu blog alemi patlak verdi bir anda binlerce okuyum oldu. Daha sonra nerede çokluk orada bokluk dedim ve kendime yeni blog açtım. En son açtığım blog kişisel hesabımla aynı olması nedeni ile kimlik bilgileri ortaya döküyor ve ben Mirza'nın gerçek hayatındaki işini, yaşını ve tipini ortaya çıkartıyordu. Ya arkadaş bak gene varya kafam mı güzel esrarın dipine mi vurdum yoksa göbeği şişirip birami içiyorum. Yazının başına bak ve birde buraya bak.  Ya ben aslında cumartesini günü tanıtıdığım baran arkadaş vardı. Onunla biraz zaman geçirmiştim ne kadar mutlu olduğumu yazacaktım. Yoruldum arkadaş napım şimdide yazasım yok. Hepinizi öpüyürorum arkadaşlar. İyi geceler.

11 yorum:

  1. Mimledim seni yahu!

    Bu arada yazı harika ya ahahah çok doğru cümleler saklı :D Blog hayatı bu sağı solu belli olmuyor >__<

    YanıtlaSil
  2. Ne bilgisi döküldü,ben hiç görmedim.
    Öncedende blogun mu ardı.Kimdin?

    YanıtlaSil
  3. o zamanlar senle tanışmıyorduk daha :)

    YanıtlaSil
  4. O zaman kimdin:)
    Belki de tanıyorumdur:)

    YanıtlaSil
  5. şu an itibariyle 11'sin: )
    Demek ilk başlarda böyle oluyor. Benim de uzun zaman hiç izleyicim yoktu. Yaşasın sorun bende değil!!: )))

    YanıtlaSil
  6. ay inanamıyorum müghe hoş geldiniz. Ben deniz mirza, namı diyar ince mirza. :D

    YanıtlaSil
  7. içimde umut ışığı doğdu resmen

    YanıtlaSil
  8. ne ışığı doğdu? umut ışığı mı?

    YanıtlaSil
  9. zaten yazmışlsın umut ışığı die.

    YanıtlaSil