benide mimlemişler, geçmiş olsun.

Hatunun birisi beni mimlemiş, Helal. Fena mimlemiş şu anda kahkahalar atıyorum. Ney geçelim mimin konusunda...
Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:
Birinin benden borç para istemesi. Babam zengin diye bütüm fakirler beni mi bulur. (vallahi yok kardeş, telefon faturamı 4 aydır ödeyemiyorum. 2 haftadır et yiyemedim)
Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:
Para
Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:
Hiç birşey. Tüm kızların hasta kaldığı bi vücut yapısını nasıl bozabilirim.
Uğurun var mı?
Yok
Kendine en yakıştırdığın renk:
Pempe
En sevdiğin takın:
Altın Künye üstünde Mirza yazandan.
Takıntın:
Topluluk içinde sürekli elimi çüzdanıma götürmem.
Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:
Money money money
Solunda ne var?
Cüzdanım, telefonum, lahmacun, ayran, limon, şömine ve bir adet dergi(hehe)...

Bende pınarı, kova kadınını mimliyorum. ohhh.

3 yorum:

  1. ahahahahah :D :D Koltuktan düşüyordum lan okurken :D :D Cevaplara bittim! Zaten böyle supersonic cevaplar vereceğini bildiğim için bastım mimi sana :D :D

    Dur baştan okuciiim bir daha :D :D

    YanıtlaSil
  2. nolamaz,nayır..
    mimmi cevaplayacağız gene..

    YanıtlaSil