Baba ne ayaksın sen

Daha önceleri babamın fitness salonlarına takıldığı ve beni bir kaç kez davet ettiğini herhalde anlatmıştım. Dün kısmet oldu ve gittim. Babam geniş geniş takılıyor, etrafına bakınıyor ve sporunu yapıyor. Danışmaya gittim orada duran 3 tane hatundan güzel olanına yanaştım ve babamı çağırın dedim.
5 dakikalık bekleyişin ardından babam geldi ve;
Mirza : Slm Bapa
Peder : Slm Evlat. Gel seni gezdireyim.
Mirza : Holey...
Babam hatunların olduğu bölgeye doğru yavaştan yavaştan sokuluyor.
Peder : Bu benim çocuk.
Hatun1 : Genç delikanlı, dinamik.
Peder : Hehehe napıyon spor nasıl gidiyor.
Hatun1 : Uzun süredir ara verdim. Formmumu toplamaya çalışacağım.
Hatun2 : ayyy nesef nefese kaldım.
Peder : çok sıkı tempodasınız.
....
Mirza : Bapa hayılı işler.
Hatun1 : Hahaha
Hatun2 : Hahaha
Peder : Sen git sandaviç ye. Hadi evlat...
1 saat sonra...
Peder : Kayıt olacan mı?
Mirza : Param yok. Buraya kayıt ve 2 senelik üyelik açmak bana ortalama bi araba parasına mal oluyor.
Peder : %40'nı ben veririm.
Mirza : %40'nı ben verim.
Peder : fifty fifty
Mirza : Yok baba, bende arpa yok.
Peder : Benim param senin paran.
Mirza : Arabamı geri vericen mi?
Peder : Hayır!
Mirza : Ne yapacan hurdaya mı çıkartacan.
Peder : Sen hurdaya çıkacağına araba çıksın evlat.
Mirza : Allahına kurban baba, damardan giriyon.
Peder : Lan bırak bu bi yerini yiyim ayaklarını.
Mirza : Ufff hatuna bak.
Peder : Kime çetin lan biraz bana çek, asıl sen şuna bak.
Mirza : Hassiktirrr, one öyle bapa.
Peder : At oğlum at.
Mirza : At gördümde böylesine görmedim. Ben eve gidiyorum.
Peder : byby.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder