Nokia-E72 baba yapma kurban

Şirketten çıkmış evin yolunu tutmuştum. Eve gider gitmez kendimi tv ve klalifer (nasıl yazılıyor bu ısıtıcı) önüne attım. Telefonumda callio'nun sinema müziği çalma ve arayan babamdı. Evlat işin yoksa yanıma gel dedi. Ben babamlara doğru yol aldım ve zili çalışıyorum ufak kardeşim kapıyı açmıyor.
Ben : Kapıyı açarmısın.
BenTen : 50 lira.
Ben : Anan güzel mi?
BenTen : Git babana sor.
Ben : ...... kime çekti bu ibne. tabiki bize... :)
Ben : Babandan 500 lira alacağım var. Onu alınca veririm sana.
BenTen : Arkanı dönde boyunun ölçüsünü göreyim, sen kimi kandırıyorsun. Sen önce babama 35 bin $ borcunu öde.
Ben : Önümü dönsem olmaz mı?
Benten : Olmaz.
Ben : Uvvv cebimde BenTen'in saati var. Yolda gelirken Supermeni gördüm bana hediye etti.
kapı açılır ve hani bakim bakim bakim diye sesler çıkar. (bu arada dış kapıdan konuşuyoruz daha henüz eve giriş yapmadım.

İçeri girerim ve babamın yanında her zaman ki gibi leptop ve facebook açık. Bir elinde de Nokia e72 cep telefonu.
Baba : Şunun harita ayarını yap.
Ben : Ben anlamam navigasyondan.
Baba : Navigasyon ne?
Ben : Harita.
Baba : ŞUNUN NAVİGASYONUNU MU HER NESİ YAP!
Ben : Tamam baba. Bak burası bizim ev.
Baba : Hani neresi.
Ben : Aha burası.
Baba : Ne kadar küçük.
Ben : Şu tuşla yakınlaşıyor. Bak bir yere gideceğin zaman şu tuşlara basarak işaretliyorsun vs. vs.
Baba : Kadın sesi ile beni yönlendirecek mi?
Ben : Erkek sesi var.
Baba : Ben teknolojininde....
Ben : Şaka şaka kadın sesi var...
Baba : Facebook'a girebiliyor mu?
Ben : Yok.
Baba : Neden, adam bana girebiliyor dedi.
Ben : Baba facebook'tan peşimi bırak. Tam 3 tane hesap değiştirdim. Senin yüzünden artık kullanmıyacam. Tüm bayan arkadaşlarım seninle arkadaş ne iş.
Baba : Sende icraat yoksa ben ne yapayım.
Ben : Bu lafın üzerine bana yol almak düşer.
Etme baba ile muhabbet susturursun kendini, gezme baba ile çarşıda küstürürsün sevgini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder